Складність застосування цих пристроїв виникає в зв’язку з декількома факторами – це обмеженість простору для установки, а також солона морська вода, яка негативно впливає на частини, з яких складається судновий теплообмінник.
З огляду на вимоги ефективного економного використання простору, наявного на кораблі, сформовано кілька основних принципів конструктивних особливостей промислового корабельного устаткування і його роботи. Як в Україні, так і за її межами використовують забортну воду в якості теплоносія – це ефективний спосіб охолодження, оскільки вона є в необмеженій кількості. Однак, у зв’язку з агресивністю солоної морської води, а також з можливими забруднюючими і абразивними частинками (мул, пісок, водорості та ін.), Необхідно відповідально підходити до проектування таких пристроїв.
Перша умова – це якісна фільтрація води, яка забирається з відкритого водоймища. На всмоктуючому патрубку обов’язково встановлюється сітчастий фільтр, який можна замовити у нас. Крім цього, вода сама по собі утворює відкладення на теплообмінної поверхні. Вибір матеріалу пластин теплообмінника (нержавіюча сталь, титан або інші сплави) – також важливий етап, оскільки необхідно забезпечити тривалий термін служби бортового охолоджувача. Незважаючи на невисоку вартість пластин з нержавіючої сталі, вони мають відмінні показники корозійної стійкості по відношенню до агресивних середовищ.
Відповідність умовам
З огляду на Ваші вимоги і побажання, а також взявши до уваги норми проектування, буде розрахований апарат, який забезпечить безперебійну роботу суднового устаткування. З огляду на відповідальність і незамінність гребний установки, суднові теплообмінні апарати спочатку розробляються з запасом по потужності (від 30%), і розраховані на підвищені показники тиску і температури. Експлуатаційні характеристики пристрою, таким чином, гарантують надійну роботу протягом тривалого періоду.
Підбір, який виконають фахівці нашої компанії, завжди враховує несприятливі умови, в яких будуть працювати суднові теплообмінники. Особлива ситуація з температурним графіком, який повинен забезпечити теплообмінний апарат. Ціна пристрою дуже сильно залежить від показників температури, т. К. Це прямо впливає на теплообмінну поверхню, а значить і кількість пластин. Особливість підбору пов’язана з тим, що температура забортної води протягом року сильно змінюється. Таким чином, продаж теплообмінника для потреб кораблебудування буде здійснена тільки після виконання розрахунку на самий «найгірший» варіант, т. Е. Щоб теплообмінник працював при будь-яких умовах.
На схемі зображені основні елементи танкера, які необхідні для його роботи та експлуатації
Переваги використання пластинчастих теплообмінників у суднобудуванні
-
Компактність: пластинчасті теплообмінники мають компактні розміри, що дозволяє заощадити простір на судні. Вони також мають невелику вагу, що спрощує їхнє транспортування та монтаж.
-
Простота обслуговування: прості в обслуговуванні та ремонті. Вони можуть бути розібрані для очищення та заміни пластин, що спрощує проведення профілактичних робіт.
-
Надійність: мають високу надійність та тривалий термін служби. Вони стійкі до корозії та інших несприятливих впливів довкілля.
-
Універсальність: пластинчасті теплообмінники можуть бути використані для різних цілей, що дозволяє адаптувати їх до конкретних потреб судна. Вони можуть бути виготовлені з різних матеріалів і різних конфігураціях, що дозволяє підібрати оптимальний варіант для конкретної задачі.
Звернувшись до нас, Ви отримаєте точні характеристики пристрою. У розрахунку будуть вказані показники потужності, температурний графік, на який буде працювати апарат і інші характеристики – включаючи гідравлічне опір, теплофізичні властивості середовищ і інші параметри. Ви можете бути впевнені що пароводяної пластинчастий теплообмінник, який Ви вирішите купити у нас, буде виконувати заданий режим.
Ми гарантуємо правильність підбору кількості платин, їх типу і рельєфу, оскільки розрахунок ведеться із застосуванням новітнього програмного комплексу, який дозволяє вибирати з декількох кращих варіантів. До уваги важливо також взяти гідравлічний режим, на який буде працювати судновий теплообмінник – щоб забезпечити оптимальні швидкості протоки теплоносіїв як по що гріє, так і по нагрівається контуру.